Re: Towarzystwo Zwycieskich Celeronów

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 08:03:08 MET DST

Użytkownik WiesiekW <wwiesiek_at_go2.plNOSPAMinvalid> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Xns9135C17720Ewwiesiekgo2pl_at_127.0.0.1...

> Jak masz za dużo kasy to kupuj, gdy robiłem upgrade sprzętu kupiłem
> Durona bo był wydajny i tani (miałem płytę na BX i celka 333) miałem
> zamiar wymienić tylko procka na P III ale okazało się że płyta nie
> obsługuje nowszych P III a na kupno nowej płyty i PIII miałem za mało
> kasy więc wziełem Durona i płytę do niego za cenę P III i nie
> żałuje.

a obecne ceny PIII to tragedia !!!! szlag loodzi trafia i kupuja nędzne
Celerony
ale ja widziałem PIII 933 i wiem jak chodzi taka maszyna a jak chodzi Celek
1GHz