Re: Towarzystwo Zwycieskich Celeronów

Autor: WiesiekW (wwiesiek_at_go2.plNOSPAMinvalid)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 00:18:30 MET DST

Macior napisał(a):

>Nareszcie - po tylu miesiącach upokorzeń ...! Co prawda tak
>szybki proc do niczego mi nie potrzebny, ale w sobotę GO kupię - i
>piękny to będzie widok: znajomi AMDziarze w szlochu i rozpaczy!!

Jak masz za dużo kasy to kupuj, gdy robiłem upgrade sprzętu kupiłem
Durona bo był wydajny i tani (miałem płytę na BX i celka 333) miałem
zamiar wymienić tylko procka na P III ale okazało się że płyta nie
obsługuje nowszych P III a na kupno nowej płyty i PIII miałem za mało
kasy więc wziełem Durona i płytę do niego za cenę P III i nie
żałuje.

--
[WiesiekW]
mailto:wwiesiek_at_go2.pl