Re: Telefon bezprzewodowy a działanie kompa

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpoczta.fm)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 01:28:50 MET DST

Dnia Mon, 8 Oct 2001 15:37:42 +0200, Krzysztof Kwasniewicz napisał/a
:

>Witam!
>Odkąd kupiłem PIII 700_at_933 zaobserwowałem dziwne zjawisko.
>W momencie gdy dzwoni telefon bezprzewodowy 900 Mhz Panasonic komputer
>bardzo zwalnia, lubi się zawiesić. Gdy podniosę słuchawkę wszystko wraca do
>normy (mogę gadać godzinę i nic się nie dzieje).
>Teraz mam P4 1,5 GHz i jest to samo. Gdy zapnę również telefon bezprzewodowy
>ale zwykły 400 MHz nic się złego nie dzieje.
>Podobna sytuacja występuje gdy obok mojego kompa postawie np. PIII 700 i
>włącze. Temperatura P4 rośnie z 42 C do 55 C. Oba się slimaczą, nie da się
> [...]

No to masz problem ;)

Przede wszystkim sprawdź czy jest uziemienie (gniazdko z bolcem, bolec
do przewodu zerującego, ostatecznie do zera albo najlepiej spróbój
uziemić obudowę do c.o.), czy z zasilaczem lub tym upsem wszystko ok
(spróbuj użyć listwy z filtrem), czy jak pracuje na aku z ups to też
są takie cyrki ?

pozdro

--
KRiZBi