Telefon bezprzewodowy a działanie kompa

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 15:37:42 MET DST

Witam!
Odkąd kupiłem PIII 700_at_933 zaobserwowałem dziwne zjawisko.
W momencie gdy dzwoni telefon bezprzewodowy 900 Mhz Panasonic komputer
bardzo zwalnia, lubi się zawiesić. Gdy podniosę słuchawkę wszystko wraca do
normy (mogę gadać godzinę i nic się nie dzieje).
Teraz mam P4 1,5 GHz i jest to samo. Gdy zapnę również telefon bezprzewodowy
ale zwykły 400 MHz nic się złego nie dzieje.
Podobna sytuacja występuje gdy obok mojego kompa postawie np. PIII 700 i
włącze. Temperatura P4 rośnie z 42 C do 55 C. Oba się slimaczą, nie da się
nagrać CDR bo bufor od razu spada. Pojawiają się ciągłe Blue Screeny. Gdy
jeden wyłącze to już jest Oki. Temperatura momentalnie spada. Komp
przechodzi bezproblemu 24h stability test.
Komp jest podłączony do UPSa APC.
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)