Re: GF2 MX400 na PCI

Autor: ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 23:16:05 MET DST

Użytkownik "abs" <abs_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> zeta
>
> Czyli sprzetowe wspomaganie dla takich spraw jak zgrywanie i kompresja na
> ktej karcie masz i przechwytujesz w pelnym PALu (jakiego kodeka uzywasz) ?
> Czy przy odpowiednio mocnej maszynie daloby sie na tym kompresowac 'w
> locie' do divx'a ? Byleby to nie bylo cos takiego jak w wiekszosci tunerow
> TV.
> Aha, no i jescze jakiego roszaju sa wejscia/wyjscia video na tej karcie:
> cinch czy s-video ?
>
> Dzieki za info,
> ABS

kodeki z dostarczonym softem (unlead videostudio)- zrzuty do mpeg1/2 pelen
pal/ntsc. co do: w locie- to u mnie sie nie daje (d_at_850 256).
UWAGA!
musze legutko cie ostudzic ...sa problemy z synchronizacja dzwieku ( patrzaj
na www.twojepc.com.pl recka gainwarda gf3 tv in/out na tym samym ukladzie
philipsa ) do obejscia co prawda ale i nie zawsze! jakosc jest bardzo dobra
(wszystko na svideo ale mozna tez na chinczach jechac - jedno spec. gniazdo
na karcie i dolaczony spec kabel przejsciowka 2x in (s i kompozyt) i 2x out
(toz samo).
nie widzialem jeszcze takiego pieknego obrazu na tv -barwa & brak
artefaktow..zyleta (sony 25'')
w gierkach mam prawie pelnego gf2gts (firmowo wybierasz enhanced settings i
masz 240 chip/memorka)
jakosc obrazu na monit....= elsa (na aoc 17''klr+.....bardzo ladny obraz
wiec bez sciemniania)
i bylo by pieknie gdyby nie te problemy z edycja av (capturing w vdub-e
odpada.......tylko kompresja offline)

inne typy:
msi 832 (ciekawe na jakim ukladzie video)...zaleta - bardzo tania
radeon ale nie all in....bo drogie lepiej vivo
beda 'nowe' karty ati : serii 7000 (7000/7500...) moze warto poczekac
chwilke?

pozdrawia
ein

btw oczywiscie na gainwardzie mx vivo masz twinview i to zarowno z tv jak i
ew. drugim monitorem (dwa wyjscia monit) niestety nie wiem dokladnie jaki
jest drugi ramdac ale podobniez jest to cos 150-200mHz...czyli slabo
(specyfikacja nvidii kurcze!)...ale do pracy w rozdz 1024x768 w 75/85 hz
powinno styknac.