Re: GF2 MX400 na PCI

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 21:25:08 MET DST

> sam mam gainwarda mx400 golden sample vivo (2xmonit + we/wy tv + Unlead
> Video Studio 4.0 etc) . jakosc / wydajnosc suuuper (chip 240mhz/ pamiec
> 4ns - 240mhz...imo najszybszy mx swiata :o)) a cena - komputronik - 667
zeta
> no i kosc video in/out philipsa...mniam!

Czyli sprzetowe wspomaganie dla takich spraw jak zgrywanie i kompresja na
ktej karcie masz i przechwytujesz w pelnym PALu (jakiego kodeka uzywasz) ?
Czy przy odpowiednio mocnej maszynie daloby sie na tym kompresowac 'w
locie' do divx'a ? Byleby to nie bylo cos takiego jak w wiekszosci tunerow
TV.
Aha, no i jescze jakiego roszaju sa wejscia/wyjscia video na tej karcie:
cinch czy s-video ?

Dzieki za info,
ABS