Re: co sadzicie o takiej konfiguracji???

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 19:42:37 MET DST

Hi!

marco <usenet_at_marcoos.net> napisales(as):

>Do tego sie bierze dowolna karte graficzna przyczym dowolna = dowolna
>nie zintegrowana z chipsetem ;)

Ciekawostka...

>Zaduzo rzeczy w jednym podraza koszty i
>zmniejsza elastycznosc. Po cholere mi ten wbudowany chipset graficzny
>jesli do komputera a) ktory bedzie do gier i tak wloze GF 2 a do
>komputera "b" dla Pani zuzi M64 i w zadnym z tych przypadkow nie czuje
>potrzeby placenia za zintegrowanego MXa

A kto mowi o MXie ? Czytasz w ogole co ja psize ? Nie psize konkretni
o NForce. pzoa tym po co Pani Zuzi M64 skoro starczy jej ATI 4 MB (bo
ma aldna jakosc) czy S3 ?

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. Honorowym