Re: co sadzicie o takiej konfiguracji???

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 18:09:48 MET DST

MGB zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Ciekawostka... bo do biura n przyklad, albo dla progranmisty
> cholernie potzrebne sa karty pokroju GF, co ?

Do tego sie bierze dowolna karte graficzna przyczym dowolna = dowolna
nie zintegrowana z chipsetem ;) Zaduzo rzeczy w jednym podraza koszty i
zmniejsza elastycznosc. Po cholere mi ten wbudowany chipset graficzny
jesli do komputera a) ktory bedzie do gier i tak wloze GF 2 a do
komputera "b" dla Pani zuzi M64 i w zadnym z tych przypadkow nie czuje
potrzeby placenia za zintegrowanego MXa

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--