Re: asus pc probe 1,2 ghz???

Autor: mikzoll_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 07 Oct 2001 - 21:23:48 MET DST

> Czesc!
>
> Mam takie pytanko w zwiazku z programem asus pc probe.
> Mam tez plyte glowna asus a7v133 .
> Wchodze na dzial informations, klikam na procka i pokazuje mi sie:
> ....... (cos tam)
> External clock 100 mhz
>    max speed  1200 mhz
>    current speed 1100 mhz.
>
> Czy to znaczy ze mam athlona 1,2 a nie 1,1 ?
> Jak sprawdzic czy procek jest podkrecony lub "odkrecony" (chodzi z mniejszym
> napieciem??)
>
> Pozdrawiam
> ()l()

wszystko jest OK masz 1,1 -twoja predkosc , FSB ustawione na 100 ,i dodatkowa
informacja maxymalna predkosc to 1,2 jak sobie kupisz taki procesor.
Tez uzywam PC Probe Asusa -najlepsze to wskazania temperatury procka;),
w programie np.40 C a w biosie pokazuje 50C i tez wszystko OK
Sprawdzic najlepiej ( predkosc) zainstaluj program diagnostyczny Sandra 2001
publikuja co chwila w gazetkach