Re: Jaką dobrej jakości kartę graficzną kupić?

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 19:40:23 MET DST

Użytkownik "trzmiel" <ach_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> sorry ale nie mam pojecia jaka karte dobrej firmy/jakosci mozna kupic za
200
> PLN i to jeszcze cos z GF ;-))

napisałem przecież, że to może być nawet coś z TNT2 - a myślę, że taką nawet
firmową za 200zł można kupić - czyż nie? Mówiąc dobra jakość mam na uwadze
jakość obrazu, wydajność mniej, bo i tak gram rzadko ado innych zastosowań
TNT2 Pro jest w zupełności wystarczająca. Nawet moja obecna TNT1 z 16MB mi
wystarcza tylko, że obraz jest trochę nie taki jak trzeba.