Re: GF2 MX400 na PCI

Autor: ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 19:36:33 MET DST

Użytkownik "abs" <abs_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Sytuacja wyglada tak: mam teraz Matrox Marvela G200 i nie chce sie go
> pozbywac gdyz bardzo mi sie ta przydaje do edycji AV. Niedlugo zamierzam
> kupic mocniejszy sprzet, jakiegos A1,4 i chcialbym tez sobie na nim czasem
> pograc. Wiedomo, ze moj matrox ni jak sie do tego nie nadaje wiec myslalem
> czy by nie kupic jakiegos GeForce'a na PCI jak np ten:
> http://www.allegro.pl/showitem.php?item=2541618 Tylko zastanawiam sie czy
> PCI i GeForce to nie pojecia ktore sie wzajemnie wykluczaja... jak
> sadzicie? A i jescze mysle czy bede mogl bez problemow uzywac dalej
> [...]

cudow nie ma pci to nie to samo co agp....bedzie duuuzo wolniej. winda
powinna dac rade (zmieniasz po prostemu typ karty i spoko oko...ew.
restart? - nie wiem nie probowalem). niestety spadek wydajnosci dosc znaczny
sprawdz na sieci testy takiej karty (pamietam ze kiedys gdzies byly -
zapodaj google) i dopiero po zaznajomieniu sie podejmij decyzje.
z a1,4 na rozdzialce 800x600 powinno byc ok. (a popoz giercow)

ein

a moze jednak ati? ( wydajnosc + edycja av + jakosc obrazu )