GF2 MX400 na PCI

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 16:23:11 MET DST

Sytuacja wyglada tak: mam teraz Matrox Marvela G200 i nie chce sie go
pozbywac gdyz bardzo mi sie ta przydaje do edycji AV. Niedlugo zamierzam
kupic mocniejszy sprzet, jakiegos A1,4 i chcialbym tez sobie na nim czasem
pograc. Wiedomo, ze moj matrox ni jak sie do tego nie nadaje wiec myslalem
czy by nie kupic jakiegos GeForce'a na PCI jak np ten:
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=2541618 Tylko zastanawiam sie czy
PCI i GeForce to nie pojecia ktore sie wzajemnie wykluczaja... jak
sadzicie? A i jescze mysle czy bede mogl bez problemow uzywac dalej
Matroxa na AGP do calego 2D a GF tylko do 3D w grach. Czy Windows sobie z
tym poradzi ?
ABS