Re: Jaką dobrej jakości kartę graficzną kupić?

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 16:41:59 MET DST

> mi aż tak bardzo na super wydajności (gram niewiele), najbardziej na
jakości
> obrazu, więc karta chyba powinna być jakiejś dobrej firmy.
> Co polecacie? Chciałbym wydać jak najmniej - myślałem nawet o TNT2 Pro
> zamiast GF2, bo wtedy zmieściłbym się nawet w 160-200zł. Jaką kartę
wybrać?

Jeśli nie zależy ci na wydajności, to kup Matroxa G400. Na jakiejś aukcji
kupisz dość tanio. Np. na Allegro jest karta Matrox G400 16 MB, SH.
Wersja OEM za 140 zł. Ale żeby ją kupić musisz trochę podnieść cenę.
Jest też Matrox G400 Max za 400 zł. Sam poszukaj. www.allegro.pl
Ja kupiłem Matroxa G400 32MB. Spisuje się świetnie, nie sprawia
żadnych problemów. Mogę nawet pograć w Quake 3. Co prawda nie mam
130 ramek/s, ale nie przycina się i można spokojnie grać. No i obraz
jest wysokiej jakości. Lepiej gdyby karta miała 32MB pamięci.

Wonder