Jaką dobrej jakości kartę graficzną kupić?

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 10:03:19 MET DST

Chcę wymienić kartę graf., bo moja stara TNT 16MB wprowadza lekkie odbicia
na monitorze (im wyższa częstotliwość odświeżania, tym gorzej). Nie zależy
mi aż tak bardzo na super wydajności (gram niewiele), najbardziej na jakości
obrazu, więc karta chyba powinna być jakiejś dobrej firmy.
Co polecacie? Chciałbym wydać jak najmniej - myślałem nawet o TNT2 Pro
zamiast GF2, bo wtedy zmieściłbym się nawet w 160-200zł. Jaką kartę wybrać?