upadek HDD i co dalej?

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 13:24:09 MET DST

mialem sobie dysk twardy w kieszeni, kieszen w plecaku i przez nie uwage,
a raczej przez skleroze chyba - upuscilem tenze plecak z wys. ok. 20 cm,
dopiero po halasie orientujac sie co tam mialem :((((

pomyslalem sobie, co tam w koncu byl w kieszeni i nie upadl wcale z wysoka

to bylu wylacznie moje plonne nadzieje, po uruchomieniu juz w biosie
zauwazylem, ze nagle z 10GB Quantum'a stal sie 1,5x wiekszy, windows
oczywiscie go nie wykryl, norton disk doctor poinformowal mnie, ze
informacje zapisane w pamieci CMOS sa nieprawidlowe i nie moze
okreslic systemu plikow, fdisk rowniez nie okreslil systemu plikow,
pokazal tylko ze dysk jest ok. 1,5x wiekszy niz normalnie, jedyne w
czym sie nie pomylil to zajety obszar dysku (ktory wynosil tyle samo
co przed incydentem)

czy jest jeszcze jakas szansa na odzykanie danych na tym dysku
(jesli tak do czym?) lub chociaz uratowanie jego samego?

--
                                                    =====
                                                      Mru