Re: Kontrole BSA i tego skutki

Autor: Domino (domik100_at_yoyo.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 00:47:30 MET DST

Użytkownik "pawel" <janetta_at_if.uj.edu.pl> napisał w wiadomości

> zapaść

> MAM POMYSL!!!
>
> nie MIEC poinstalowanych lokalnie softow na kompach tyko wszystko na
> serwerze, w serwerze kieszen a w kieszeni dysk GURU z calym piractwem,
> serwer u sasiada pietro wyzej. Wpada BSA, sasiad dostaje cynk i wynosi
dysk
> mijajac ekipe BSA na schodach .... "dziendobry" buuuhahahah i idzie sczaic
> dysk:))) Moze byc czy lameriada???

jest cala masa sposobow - i o to chodzi, kazdy ma prawo sie bronic oraz do
wlasnego zdania i pogladow
naturalnym odruchem jest ze jak lapia to nalezy uciekac.
czy jak bandyta do ciebie strzela i mowi stoj to ty staniesz? a jesli nie
lubie policji (lub jestem winny ale mi z tym dobrze) a oni chca mi zrobic
kuku to ja mam obowiazek sie bronic.
nie wiem, czy tylko ja odnosze takie wrazenie, ze od paru lat nasze prawa sa
coraz bardziej ukracane. np jak cie policjant bije, to nie wolno mu oddac -
bo prawo ci tego zabrania - powaga!