Re: Kontrole BSA i tego skutki

Autor: pawel (janetta_at_if.uj.edu.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 19:43:35 MET DST

"Sebel" <sebel_at_szas.pl> wrote in message news:9pnci6$6rt$1_at_news.tpi.pl...

> O jaki kontrol chodzi? ten w klawiaturze? jesli tak to sie moze tylko
zapaść
> albo wypaść bo wpaść to on nie ma gdzie.
>
> Sebel

MAM POMYSL!!!

nie MIEC poinstalowanych lokalnie softow na kompach tyko wszystko na
serwerze, w serwerze kieszen a w kieszeni dysk GURU z calym piractwem,
serwer u sasiada pietro wyzej. Wpada BSA, sasiad dostaje cynk i wynosi dysk
mijajac ekipe BSA na schodach .... "dziendobry" buuuhahahah i idzie sczaic
dysk:))) Moze byc czy lameriada???