Re: Nagrywanie x16 - zalecenia, problemy itp

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 22:13:14 MET DST

>Ustawienie nie jest prawidłowe. Konfigurację do nagrywania zoptymalizujesz
>podłšczajšc nagrywarkę jako Secondary Master. Zakładam, że dane do zapisu
na
>płytę znajdujš się ma Primary IDE.
Nie rozumiem.
Dlaczego mam spinać dysk i nagrywarkę na jednej tasiemce?
BTW nagrywarka chodzi jako PIO4.
To chyba spowolni dysk twardy na primary master?

>Mam nagrywarkę TEAC 12x - z buforem 4 MB i dysk Caviar 8.4 GB chodzšcy w
>trybie PIO4. Przy maksymalnej prędkości nagrywania wskaźnik bufora w
WinOnCD
>ani drgnie i burn proof nie ma nic do roboty. Oczywiście w trakcie
nagrywania
>nie robię niczego innego.
Zrobiłem test na Clone CD i podobnie. Tzn bufor nie spadł poniżej 90%
A do WinOnCD nie mam driverów dla mojej nagrywarki :-(
Chodzi jako inny model LG (wolniejszy) i sprawia problemy (na płytach CD-RW
zawiesza się nagrywanie w momencie zakończenia nagrywania, kiedy powinien
być nagrywany Lead In).

--
Janusz - Vahanara