Re: Soft dla hackera!

Autor: drCZAhA (mateusz_at_nano.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 17:08:16 MET DST

Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> :-) To zes mnie rozsmieszyl! Faktycznie chyba tak jest! Ale niezla legende
> hackerach ulozylismy!
Jeszcze nie koniec:
Prawdziwy hakier nie boi się wysokiego napięcia - ciągle coś grzebie w
kompie (jak mu kabli brakuje - sam działa jak kabel),
a ramu wogóle nie ma - korzysta z własnego mózgu (nie mówiąc już o HDD),
z internetem łączy się telepatycznie.
A przez internet potrafi się włamać do każdego, nawet nie połączonego z
internetem, podróżuje liniami telefonicznymi i pisze wirusy które mogą
zarazić człowieka, każdy hakier obowiązkowo ma legitymację hakierską (z
xywką neo,matrix, albo morpheus) i obowiązkowo nagrobek m$oftu...
- optyczny napęd hakiera- oko,
- i/o - sami się domyślcie :)

,ale taki na serio super-hakir - nie ma wogóle komputera, mieszka koło budki
telefonicznej, często dzwoni na 0,202122 i wydaje jakieś dziwne odgłosy do
słuchawki (pewnie coś hakóje)..

--
drCZAhA