Re: co sadzicie o takiej konfiguracji???

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 20:09:59 MET DST

Niejaki(a) RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> ej zaraz , on wybral A4techa a ja mu poradziem logitecha :) a4tech jest
> bee :)

won mi od a4techa :) moj ma 2 latka, jest ok :P bo kultura... musi byc!
:)

pozatym tutaj zalezy, on wybral starego i szajskiego a4techa. jakby
powiedzial o jakims modelu 4 przyciski, dwie rolki, i cholera wie co
jeszcze - kabelek ze stalowka, coby sie nie zerwal i byl sztywnym, lub
posiadal wbudowany tel. komorkowy - no to wara od a4tech ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|