Re: komputer i grafika - co wybrac

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 18:50:52 MET DST

"Dafi" <dafi_at_skrzynka.pl> wrote in message

> jako procesor narazie wymyslilem sobie Celeron 800

nie lepiej zastanowic sie nad duronem800 tanszy i szybsz
do grania super i mozesz przeznaczyc wiecej kasy na plyte i grafike

> czy dla GeForce MX 400 32 MB wystarczy taki procek?

ja nie grasz duze w 3d w wysokich rozdzielczosciach to moze byc
byly byl firmowy

> Czy warto wlasnie kupowac MX 400 czy wystarczy MX200?

mx200 kompletnie nie nadaje sie do grania wiec o nim zapomnij

> bo roznica cenowa nie jest chyba wielka.

a wydanosciow na niekorzysc mx200 olbrzymia

> Czy w ramach oszczednosci mozna wybrac tania plyte np.
> ECS czy moga z nia byc problemy?

problemow nie bedzie stabilna plyta ale jak sie decydujesz
na intela to kupuj plyte na chipsecie 815 B. steeping
zbys mogl pozniej wsadzic tulucostam

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!