Re: epson, hp, canon?

Autor: Ikar (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 19:06:48 MET DST

> hp 930/940, epson sc 685, canon s400/450
> wszystkie w podobnej cenie, nie ma znaczenia szybkość czy hałas, ważna
jest
> dla mnie przede wszystkim jakość, chcę podrukowaćokładki do cdr, bo się
ich
> uzbierało
Brat kupil Epsona - po prostu rewelacja. Do Canona sie zrazilem po zakupie
4550 - miala byc jakosc super foto (mlody bylem i glupi, zamawialem przez
telefon), bylo gorzej niz marnie. Na dodatek malo wydajna. Jakosci wydruku z
930/940 nie znam.
W Epsonie trzeba uwazac i dokladnie czytac instrukcje przy instalacji. Tam
jest stala glowica, wymienia sie tylko pojemniki z tuszem. Jak przerwiesz za
wczesniej instalacje nowego pojemnika to mozesz go wyrzucic. W pojemnikach
sa chipy zapamietujace m.in. na jakim egzemplarzu drukarki byly uzywane, ile
zostalo atramentu itd. Odpada napelnianie. Wydruki sa dosc drogie,
szczegolnie jak sie uzywa papieru foto, a tylko na takim rezultaty sa
naprawde ekstra.

Pozdro
Adam