Re: Czy modernizować?

Autor: GLide (glyder_at_kreacja.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 18:53:16 MET DST

On Fri, 5 Oct 2001 13:02:29 +0200, Tomasz Jaśkowiec a.k.a. T.J.Viking
<jaskowiect_at_pharmag.com.pl> wrote:

>Dostaw sobie 256MB RAM, wrzuc jakas lepsza karte GFX (rozumiem ze na PCI)
A z czego wydedukowales ze na PCI - przeciez plyta jest na BXie :-)

Ja widze to tak, ze jesli plyta jest w miare pozadna i mozna na niej
postawic Celerona II to walnac jakis CelII 633Mhz za grosze i do tego
jakiegos GFa (zalezy ile jest kasy) i wiecej RAMu - w koncu pamiec to
groszowa sprawa i komputer dostanie drugiej mlodosci.

Pozdro
GLide

PS. Jak on moze grac w symulatory na takim sprzecie? ;-)