Re: Kontrole BSA i tego skutki

Autor: Chemical (groups_at_leon.nano.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 14:00:58 MET DST

On Sat, 06 Oct 2001 12:36:16 +0200, zuko / Shark von Cygnus wrote:

>Okej, tylko taka sytuacja:
>Wpadają panowie z BSA, z nakazem prokuratora no i wiadomo, wszyscy sio
>od kompów, niczego nie dotykać, nie kasować, itd. A ja muszę w ciągu 2
>minut dokonać jakiejś bardzo ważnej dla mojej firmy operacji przez
>Sieć. No i przez ten ich nalot nie mogę tego zrobić, w konsekwencji
>czego mam poważne straty z firmie.

A do tego, podczas kontroli na dole jakieś dzieciaki podprowadzają ci
samochód. Żeby tego było mało, przypomniałeś sobie, że w domu
zostawiłeś włączone żelazko, a za pięć minut mija termin odbioru
twojej wygranej w totka. Sytuacja, jak wiadomo, bardzo często
spotykana. I kto za to wszystko odpowiada? No wiadomo, policja i BSA.
W związku z tym postuluje o rozwiązanie policji, BSA za ich haniebne
działanie z tzw. nienacka, oraz zalegalizowanie piractwa.

>No sory, ale jak to czytam, to mnie mrozi. To przecież kurde strach w
>ogóle mieć w firmie kompa, nieważe czy legalnie czy nie, bo i tak
>możesz dostać po dupie.

Podobnie możesz dostać po buzi, jak wychodzisz rano po bułki. A
wychodzisz, prawda?

Chemical