Re: wirun na poland.com ?

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 14:47:18 MET DST

Leszczu napisał(a):

> Wlazłem więc na skaner Onetu, ten wywalił je bez problemu.

Podaj linka do tego skanera Onetu.

> Teraz uważnie
> obserwuję kompa, i:
> 1. przy odpalaniu pojawia się, że nie może znależć load.exe (był to plik
> wirusa) - to chyba dobrze, bo znaczy, że jest usuni ęty.

Jest usunięty, ale jeszcze coś zostało i trzeba to usunąć, albo zainstalować od
nowa, tylko nie wiem co, ale Ty powinieneś wiedzieć, albo sobie przypomnieć.

> 2. w outlooku nie działa mi jeden folder.

Zainstaluj outloka ( na tego co masz)

> 3. w wordzie, jak go otwieram i chce otworzyć nowy dokument pisze mi: Za
> mało pamięci, czy chcesz zapisać ten j... plik jako ratuj.doc? Doddam, że
> ramu mam 128...

Zainstaluj/przeinstaluj jeszcze raz Worda, czy całego Office'a.

Przy usuwaniu czegoś tam zostały usunięte pliki współużytkujące i dlatego masz
ten problem.

> To mam go, czy to stare zniszczenia?

To nie są zniszczenia :-)))

Pozdrawiam, Kaja

--
*Nie wszystkie kwiaty są wplecione do jednego wieńca;
 cała mądrość nie mieści się w jednej głowie*