Re: wirun na poland.com ?

Autor: Leszczu (leszczu3_at_go2.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 08:33:58 MET DST

psbert napisał(a) w wiadomości: <9pl0cc$7m8$1_at_news.tpi.pl>...
>Działa, działa http://www.symantec.com/avcenter/download/pages/US-N95.html
>z wcze?niejsz? baz? wir. też działa

No to jak to jest u mnie: przejechałem go NortonAntivirus 2000 (baza danych
z 4.10.2001 - ostatnia aktualna), powiedział, że owszem cztery pliki z tempa
wyjebał, ale jedne został i nie mógł sobie z nim poradzić.
Wlazłem więc na skaner Onetu, ten wywalił je bez problemu. Teraz uważnie
obserwuję kompa, i:
1. przy odpalaniu pojawia się, że nie może znależć load.exe (był to plik
wirusa) - to chyba dobrze, bo znaczy, że jest usuni ęty.
2. w outlooku nie działa mi jeden folder.
3. w wordzie, jak go otwieram i chce otworzyć nowy dokument pisze mi: Za
mało pamięci, czy chcesz zapisać ten j... plik jako ratuj.doc? Doddam, że
ramu mam 128...

To mam go, czy to stare zniszczenia?

Leszczu