Re: pytanko o zestaw...

Autor: fatFF (fatFF_at_poczta.fm)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 15:01:33 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> "fatFF" <fatFF_at_poczta.fm> wrote in message

> a do czego ma to byc zestawik

hmm

no coz zastosowania standardowe raczej domowe, a wiec necik, divx,
kompilator buildera, nie chodzi o nic szczegolnego w tej chwili mam procka
P200 MMX i troche sie to slimaczy no i o divixie pomazyc tylko.chodzi o to
zeby w tej kasie wybrac jakis sensowny zestaw pltyki z prockiem, stabilny,
nie music miec jakis kart muzycznych, graficznych, sieciowych. itd. cos z
sensem zeby jakos to smigalo. trudno zdefiniowac do czego taki zestaw ma
sluzyc, studiuje i wykorzystuje rozne oprogramowanie od wymagajacych duzej
mocy obliczeniowej do prostych programow. dodam moze tak ze sklece ta plytke
z prockiem z czesciami ktore juz posiadam : hd quantum fireball lc 20GB,
pamiec 128 MB 133MHz. co Ty na to?

pozdrawiam.