Re: pytanko o zestaw...

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 15:45:39 MET DST

Niejaki(a) fatFF <fatFF_at_poczta.fm> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> chcialbym sobie sklecic jakis zestaw, jak sadzicie co by bylo najlepszym
> rozwiazaniem jezeli na procek+plyta moge wydac do +/- 650-750 PLN. za
> wszelkie sugestie z gory dziekuje.

intel:
Intel Celeron 667 MHz BOX ~230
Microstar 815ep-T Pro (MS-6337) ~480

wychodzi 710 zet, cooler do tegu juz masz (box), oraz procesor powinien
sie bezproblemowo przekrecic na 1000mhz, wec calkiem dobrze...

natomiast zestaw na amd:
AMD Duron 750 MHz + cooler z gatunkui 60x80 cm ep5-i11-a1 ~280
Microstar K7T-Pro Turbo Lite ~460

wychodzi 740zet, zestaw bardziej rozwojowy (wpakujesz tutaj cos z
rodziaju tb 1.4). procesor przekrecisz do 1000mhz.

niektorzy wola plyty np. ecs - taniutkie, dzialajace (najczesciej),
jednak ja takich najtanszych rzeczy nie lubie, nie odpowiada mi cos
takiego. dlatego daje tutaj zestawy z msi -> plyty sa bardzo stabilne,
dosc wydajne, no i co najwazneijsze - daja troche moznliwosci. jeszcze
nie asus, czy abit, ale blisko i w srednich cenach.

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_______txt by: "Magdalena" <diave5_at_aol.com> @ pl.rec.film_______|