Re: Do posiadaczy kart telewizyjnych

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 18:53:59 MET DST

Użytkownik Totalzalamka <totalzalamka_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9phd5e$7fj$1_at_news.tpi.pl...
> Chce kupic karte telewizyjna z obsluga TXT - telegazeta i mam pytanie:
> CZy w Waszych kartach jest pamiec podstron dla TXT - tak jak to jest w
> telewizorach?
>
> Chodzi o to by pracujac na kompie mozna bylo przegladac podstrony stale
> aktualizowane np. gielde.

Soft dodany do kart zazwyczaj ładuje wszystkie strony/podstrony
do cache'u, ewentualnie można sobie ograniczyć.
Później np. klawiszami +/- (lub wpisujesz) przestawiasz strony
a Page-Up/Page-Down podstrony (opisałem program Cebra teletext)
Dużo programów do teletekstu jest na np.

www.tvm.pl
www.tvfreak.cz
www.cebra.dk

PeJot