CREATIVE Webcam - nieznany ;(

Autor: RyM_at_sZ
Data: Fri 05 Oct 2001 - 18:49:45 MET DST

Hi, pozyczylem od kumpla ze sklepu kamerke
internetowa, niestety byla bez pudelka i nie moglismy
ustalic co to dokladnie jest ;(

Kamerka jest jasno-szara, a nie ciemna jak wiekszosc
webcamow, napis creative ma bialy a nie pomaranczowo-niebieski,
nie ma "wizjera" wiec nie jest to "go", podlaczana przez USB.

Troxhe sterow juz przejrzalem i nic mi nie przyszlo
do glowy ;(

Oto dane z etykietki:

Model no. PD0040
PART No. 3DPD004000000

Nad kodem kreskowym : M0040040013725

Jak ktos sie na tym zna, to prosilbym o pomoc w rozszyfrowaniu ;)
co by mi sie w koncu udalo znalezc sterowniki do tego ustrojstwa
pod Windows2000.

WBR Rymasz