Re: PixelView - duże wymagania na procesor ?

Autor: Jimi (janek11_at_polbox.com)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 15:17:15 MET DST

Dzięki za sugestie. Zainstalowałem na W95, a następnie na W2000 i tutaj
wreszcie zaczęło ładnie chodzić.
A co do W98 i WMe, to potrzebuję czystego DOS'a 6.22, czego dostanę przy
WMe. Ponadto mnie wkurza integracja z IE, która tak strasznie spowalnia cały
system. Podobno można jakoś instalować W98 bez tych śmieci, ale nie bardzo
wiem jak.

Pozdrawiam,
Janusz