Re: PixelView - duże wymagania na procesor ?

Autor: ^_Rafikus_^ (divxplus_at_go2.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 15:36:31 MET DST

Użytkownik " Jimi" <janek11_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Kupiłem kartę telewizyjną PixelView i ku mojemu zaskoczeniu okazało się,
że
> skacze mi ona nawet w rozdzielczości nawet 800x600 (16 bitowy kolor) na

Ja sobie darowalem ta karte :-(.
Jakosc u mnie idiotyczna, naprawde wole juz wlaczyc TV :-(.
Mam kablowke - moze to dlatego tak jest. Z drugiej strony sprzet w kompie
cholernie zakloca, a o zlapaniu wszystkich 40 programow mozna zapomniec :-(.
Oczywiscie wypowiadam sie o sytuacji u mnie, a nie ogolnie.

www.divxplus.prv.pl divx.