Re: A ja sie ciesze, ze AMD i Intel...

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 15:08:39 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> "-== Cross ==-" <cross_at_hoga.pl> wrote in message

> obejrzales dokladnie ten film
> jak bym bral go napowaznie to za fakt trzeba przyjac
> ze p4 zwalnia w temp 29*C i ma czujnik dotykowy na to
> czy jest radiator czy go nie ma, a P3 zawiesza sie w temp 38*C
> pomijajac fakt ze lajzom z tomshardwere nie udalo sie
> spalic p3 :-)))))))))))

ten test to lipa!
wystarczy przeczytac co jest napisane na www.benchmark.pl
ale ozwole sobie zacytowac:

Pani Małgorzata Nowak z AMD Polish Office pragnie zwrócić uwagę na parę
aspektów:
  1.. Na teście widzimy (każdy może sprawdzić), że Pentium 4 w temperaturze
powyżej 29 stopni Celsjusza będzie pracował z połową wydajności. To oznacza,
że ktoś kupuje 2GHz (płaci za to oczywiście) po to by mieć wydajność 1 GHz.
Myslę, że lepiej wybrać procesor AMD i stosować do niego rekomendowany
cooler.

  2.. Czy osoby, które przygotowały test nie miały możliwości zastosowania
płyty przystosowanej do obsługi Palomino? Test pokazał, że użyta płyta
Siemensa (wyprodukowana przez PC Chips?) nie obsługuje Palomino - w
przeciwnym razie zrobiłaby, co do niej należało.

  3.. Jak jest możliwe spowolnienie działania diodowego czujnika temperatury
na chipie do 1 Kelvina na sekundę? Jeśli ktoś wie, bardzo proszę o
odpowiedź. Ja nie wiem, znajomy inżynier powiedział, że to niemożliwe. Paru
fachowych dziennikarzy i fizyków też stwierdziło, że to niemożliwe. Na Tom's
Hardware Guide zmieniły się zasady fizyki?! Czy ktokolwiek próbował przed
testem ustawić parametry środowiskowe w Setupie? W tekście nie ma o tym
wzmianki, ale przypuszczam, że nie.
  I jeszcze jedna uwaga- w Laboratorium THG w Monachium używa się pasty
termoprzewodzącej wyłącznie do procesorów AMD? Nawet jeżeli tylko, to
dlaczego tak dużo? Żeby zrobić więcej dymu na wideo? A może THG specjlizuje
się w robieniu efektów specjalnych? Proszę zwrócić uwagę jak test jest
zrobiony, bardzo widowiskowo a nie rzetelnie.

  4. AMD zawsze zaznacza,że nasze procesory potrzebują dobrego chłodzenia.
pzdr.
trzmiel