Re: win98 na scsi

Autor: Białko (srad750_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 13:29:58 MET DST

> mam pytanie: jak zainstalowac win98 na dysku scsi IBM ultra 160
> z kontrolerem adapteca 29160N, kiedy winda nie widzi dysku,
> bo nie ma odpowiedniego sterownika.
> Oczywiscie sterownik pod winde sciagnelam ze stron adapteca, ale jak
> winde zainstalowac na dysku, skoro nie widzi dysku??
> moze jakas sztuczka z dyskietka?
> ..ps. oczywiscie dysk dziala i widzi go na przyklad debian/linux.
> chodzi wysmienicie :)
>
> pozdrawiam i dziekuje za pomoc
>
> Gosia

Podczas startowania kompa sterownik widzi dysk?
Jeśli tak to fdisk też powinien go zobaczyć a wtedy
już nie powinno wyć problemu.
Ja mam Adapteca 2940UW i czasami jak coś grzebię
w kompie to później kontroler nie widzi dysku i wtedy
muszę wyjąć taśmy i podłączyć znowu i wtedy wszystko
śmiga. Po prosty kontroler jest bardzo czuły na jakiekolwiek
błędy w dociśnięciu taśmy.
U mnie po zainstalowaniu Linuxa HDD tak się wysypał
że nie był widoczny żaden HDD, a mam trzy IBMy
(2 x 18GB, 1 x 9GB). I to ani w Widzie ani linuksie :-(
Wtedy to musiałem się nakombinować. Jakieś dziwne
dystrybucje linuxa żeby wszystko z dysku wywalić.

pozdrawiam