Re: win98 na scsi

Autor: Witek Prytek (walpawlak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 12:14:48 MET DST

> mam pytanie: jak zainstalowac win98 na dysku scsi IBM ultra 160
> z kontrolerem adapteca 29160N, kiedy winda nie widzi dysku,
> bo nie ma odpowiedniego sterownika.
> Oczywiscie sterownik pod winde sciagnelam ze stron adapteca, ale jak
> winde zainstalowac na dysku, skoro nie widzi dysku??
> moze jakas sztuczka z dyskietka?
> ..ps. oczywiscie dysk dziala i widzi go na przyklad debian/linux.
> chodzi wysmienicie :)
>
> pozdrawiam i dziekuje za pomoc
>
> Gosia
> --
> ---
Musisz zrobic dyskietke bootowa z dosowskimi driverami do scsi, zbootowac z
niej, zrobic sys na c: i zalozyc na dysku configa i autexeca z w/w
driverami. Poza tym ja preferuje skopiowanie instalki windy z cd na dysk i
instalowanie z dyku to powoduje ze pozniej nie bedziesz pytana o
instalacyjny dysk windows przy dodawaniu jakichkolwiek elementow.
Pzdr
Jarek Z