Re: Mysz PS2-->COM nie działa

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 11:46:56 MET DST

-== Cross ==- wrote:
> Ale moze jeszcze jedno pytanie do grupowiczów moze ktos wie
> dlaczego tak jest czyzby ps i com to 2 rozne standarty sygmałów
> a myszki typu ps/serial spelnialy oba te standarty?

Myszki sa uniwersalne, tzn same sie "przystosowuja" do odpowiedniegio
portu - w srodku siedzi maly komputer (serio) ;)

Jest jeszcze jeden powod, dla ktorego myszka PS2 nie chodzi na
przejsciowce na roznych kompach a na niektorych chodzia. Jakis czas temu
firmy produkujace plyty glowne wsadzily sobie gleboko w d... standardy
napiec w COMach i mamy teraz +5,-5V a dawniej bylo +12,-12V. Spotkalem
juz plyte glowna, ktora miala pi razy oko +3.5,-3.5V. Robie w
elektronice i pierwsza rzecza jaka mierze jesli uklad mi na COMie nie
dziala, to jest pomiar napiec na gniazdku.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl