Czyscioszek czy brudasek?

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 03:24:22 MET DST

Nastepny dziwny temat mi sie nasunal.
Nie wiem czym to jest spowodowane ale jak widze ze moj komputerek zaczyna
kurz pokrywac to ruszam do boju i PUCUJE.
Mydlem , roznymi specyfikami , wyjmuje ze srodka karty i dokladnie
przecieram z kurzu , rozkrecam wentylatorki i je tez czyszcze.
Taka prywatna myjnie dla komputerow najwyzszej jakosci.
Samego mnie to smieszy ale inaczej nie mam pelnego komfortu.
Byc moze jest to podyktowane tym ze jak juz zarobie forse i ja w cos pakuje
to potem o to co kupie bardzo dbam.
Wiem ze sa ludzie ktorzy wszystko maja od dobrego wujka , rodzicow itp.
Znam kilku takich i jak widze jak sie obchodza z komputerem to mam
"mieszane" uczucia.
Ale ktos kiedys dobrze powiedzial ze poszanowanie dla przedmiotow zaczyna
sie w momencie kiedy kupujemy je za wlasna krfawice i 50 razy przed zakupem
przekladamy kase z reki do reki.
Co wy na to ?
Jak tam wasze maszynki.
Maja siwe brody czy poubierane we fraki czekaja na bal? :P

Norbert
grom_at_poczta.onet.pl

--
Zagraj z finalistkami