Re: Problemy - AsusP2B-F vs GeForce2MX

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 22:10:20 MET DST

 napłodził(a):

> ile kasy ? 300zl i chcesz sie cieszyc ? :PP
>
> no dobra : jaki system, jakie stery, co bylo poprzednio w kompie,
> jakie Vio na plycie ustawione (jest zworka)
>
> Poprzednia karta jaką miałem to Creative Graphics Blaster Riva TNT
> 16MB. System to Windows Me.
> Sterowniki to DetonatorXP 21.81 prosto ze strony NVidi, ale nie
> wersji instalacyjnej tylko w archiwum ZIP.

hmm no niech mi ktos helpnie bo na nie wiem co moze w sofcie nie lubic
NVidii :(
sproboj ze sterownikami 6.50 oficjalnymi , one nie sprawialy zadnych
problemow

> Co do zworki to nie wiem o co chodzi ponieważ nie bardzo znam się
> na ustawieniach sprzetowych, wszystkie zworki ustawiał mi kumpel
> pod wyżej wymieniona kartę, dotąd wszystko działało poprawnie.

poszukaj zworki Vio , w instrukcji powinienes miec opis , przestawia
sie nia Vio z 3.3 do 3.5 , moze to pomosze ? a moze karta jest rypnieta
?

> I nie 300zł tylko 400zł, a dla mnie niestety to dużo

:( przeplaciles 100zl :((

--
Pozdrawiam.
RusH   // BigTowerATX CaseMod