Re: Problemy - AsusP2B-F vs GeForce2MX

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 18:06:56 MET DST

Użytkownik <wchris_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:7ab6.00000000.3bbb341f_at_newsgate.onet.pl...
> Posiadam płytę ASUSP2B-F i niedawno zakupiłem nowa katrę graficzną a mianowicie
> GeForce2MX 400 firmy PixelView po zainstalowaniu karty system zaczął sie
> wieszać w przeróżnych sytuacjach. Mam najświższy dostępny BIOS do mojej płyty.
> Nie wiem co się dzieje próbowałem zainstalować przerózne sterowniki i nic.
> Błagam pomózcie bo chyba mnie szlak trafi tyle kasy i nie można się nacieszyć :(

Nie podałeś doakładnej konfiguracji!
Zainstaluj detonatory 12.90 - www.tweak.pl
i spowolniej troche ustawienia pamięci w biosie.
A może reinstallka systemu by się przydała ?

PeJot