Re: boot sectory

Autor: -=KEVLAR=- (kevlarcd_at_terramail.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 18:46:20 MET DST

> chodzi o uszkodzony boot sektor
> program diagnozujacy [ juz nie pamietam jaki ]
> dal taka informacje w co jednak nie chce mi sie wierzyc , gdyz win95
odpala
> sie z wyswietleniem komunikatu ze obszar dysku ........[ i tu mala
amnezja ]
> oraz nie dziala ani myszka ani CD
> ale sie odpala
>
> ponadto informacja jest nie bezposrednia gdyz o tym czy sa bad czy
> uszkodzony boot musialem przyjac na wiare z relacji diagnozowania a nie
> naocznie

I to samo mialem teraz i do wczoraj sie z tym pieprzylem przez tydzien
szukajac powodu dlaczego ani myszy nie widzi, ani nie chce windoza
wystartowac.

Zgraj dane na inny dysk, sformatuj ten twoj, potem wgraj ponownie caly win i
inne dane z dysku 2 na dysk 1 i powinien sie nawet nie skapnac ze byl
formatowany a wszystko zadziala