Re: boot sectory

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 09:59:02 MET DST

Agent "trzmiel" <ach_at_skrzynka.pl> donosi:

> :))
>
> nie sadze ;-)
> wiele razy sie spotkalem ze ludzie mowili na "bad sektory" "boot sektory"
> :-(

Przecież do cholery od dwóch postów usiłuję go się dopytać
jakie są tego objawy ... Pytam go przecież wyraźnie ...
Niech napisze jak to stwierdził i co jest nie tak (jeżeli uszkodzony
boot sector, to przecież dysk nie boot'uje); jeżeli bad sectory
są na dysku - no to kurde sobie są ;>>>
(to mówiłem ja - Jarząbek; dziś wkurzony i niebezpieczny ...).

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl