Odp: Poważny problem. Pomoc fachowca niezbędna !!!

Autor: Bacarelli (elite_at_positive.net.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 12:06:16 MET DST

Użytkownik Seductor <seductor_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ph9kp$5l0$1_at_news.onet.pl...
> Witam wszytskich grupowiczów.
>
> Mam bardzo poważny i dziwbny problem.
>
> 1. Windows 98 SE zawiesza sie notorycznie na czym popadnie.. bradoz czesto
> zawiesza sie przy starcie pojawia sie poczatkowy ekran bez ikon i poten
> klepsydra sie zatrzymuje i wisi.

Sprawdz wentylator i pamieci wg mnie na 55% wina pamieci no i klopoty z
chlodzeniem

> 2. Podczas ogladania filmow divx z dysku wyskakuje blue screen jak sie
> oglada filmiki z CD to jest OK.

Zainstaluj servispaka via 4in1 ver 4.33 no i sprawdz kabelek do dysku
a takze jak chodzi z wylaczonym dma