Odp: Jaki wentylatorek do Celerona 1000 ?

Autor: Bacarelli (elite_at_positive.net.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 11:55:55 MET DST

Użytkownik Roman Rumian <rumian_at_agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3BBB2DF1.4E8001BF_at_agh.edu.pl...
> Witam,
>
> i jak w temacie.
> Pytanie drugie, to czy warto kupowac starego Celerona 1GHz gdy sie pojawil
nowy
> 1.2GHz, no i czy warto tak szalec z tymi hercami ?
> Jasne jest, ze w aplikacjach z duzym przeplywem danych (grafika,
przeszukiwania
> baz, kompresja wideo itp.) waskim gardlem jest magistrala systemowa, ktora
zdaje
> sie zostaje na 100 MHz ?
>
> Swoja doroga bardzo jestem ciekaw, jak zostana niedlugo nakarmione danymi
> [...]

z tego co wiem to celki nie wymagaja takiego mocnego chlodzenia jak athlon
to jednak powiem ze w Box'ach daja do nich wentylatory kobylaste strasznie
tak ze wystarczylby chyba sam radiator a smiglo wentylatora jest juz
niewiele mniejsze (bodajze fi=5cm) od tego w zasilaczu