Re: Monitory

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_s1.tuniv.szczecin.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 10:59:06 MET DST

Tadeusz Nadolny <tadek_at_robin.sggw.waw.pl> wrote:
:> > - LG 795 FT - lg to lg ;))
: gdyby nie to nieprzyjemne wrazenie ze jest wklesły :)

Mija, naprawde mija. Tyle ze potem ma sie wrazenie ze inne sa obrzydliwie
wypukle... :)

Acha... mam inne zastrzezenia do LG795FT - drzenie przy niskich
czestotliwosciach odchylania pionowego, niezbyt gleboka czern, trudnosci
z ustaleniem "geometrii" (BTW, nosze okulary i okazalo sie, ze moje szkla
nieco znieksztalcaja owa "geometrie" - "pionowosc" linii zalezy od pozycji
mojej glowy). Sensory nie sa az takim dobrym rozwiazaniem jak sie wydaje
- fajne, ale mniej praktyczne niz galki. Do tego jakies cienie i odbicia:
uczciwie trzeba przyznac, ze winna jest karta graficzna.

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin