Re: 200W i geforce 2 mx

Autor: Herr Doktor (mborke1_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 07:42:56 MET DST

On Wed, 3 Oct 2001 21:02:02 +0200, "teo" <teo27_at_go2.pl> wrote:

>teraz mam jakas 1 megowa (cos tam mach64) ktora tylko tyle daje ze mam =
obraz
>na monitorze
No tak, przy tej zmiana to niemal koniecznosc bo inaczej komp=3Dmaszyna
do pisania/programowania etc.

>wiec tak czy siak musze kupic jakas grafike no wedle waszych wskazowek
>wychodzi mi na to ze najlepiej bedzie walnac jakas tnt czy cosik bo =
nowsze
>to poprostu nawet nie zagrzeja sie i tylko kase wyzuce w bloto
>gram malo i to raczej w starsze gierki (half-life)
>czy mozecie polecic jakas konkretna karte do takiej konfiguracji ?
Tu pytanie czy ma to byc karta tylko do tego komputera czy tez ma
sluzyc w nastepnym. Jezeli tylko do teg to warto kupic cos na poziomie
TNT2 pelnej/Pro - uzywana na gieldzie. Giercmaniacy masowo sie tego
pozbywaja i dzieki temu sa w dobrej cenie. Sam wreszcie zmienilaem na
taka w kwietniu tego roku - TNT2Pro na sgramach z przyzwoitym tv-out
na Bt869. Spisuje sie bardzo dobrze na sprzecie podobnym do Twojego bo
K6-2 500_at_550 i 320MB ramu. Zeby niepotrzebnie nie podgrzewala
komputera ustawilem ja na 100c/100m bo tez nie gram. Nizej sie juz nie
dalo.
Jezeli grasz tylko okazyjnie i w starsze gierki a chcialbys poogladac
czasami DVD to swietnie sprawuje sie Rage128/Pro. Ma pelne wsparcie do
DVD (MC oraz iDCT) co jest wazne przy Twojej obecnej konfiguracji.
Dobra jakosc obrazu na tv-out i w 2D/3D choc demon szybkosci w
gierkach to nie jest. Przy tym sa tanie bo widzialem juz taka za 120
zl.=20
Jezeli jednak myslisz o przelozeniu karty do nastepnego komputera po
zmianie plyty glownej to jednak nie warto schodzic ponizej GF2MX
classic/400. Od sprzetowego T&L nie ma juz chyba odwrotu w nowych
aplikacjach.

--=20
Pozdrawiam Marek Borke