Re: 200W i geforce 2 mx

Autor: teo (teo27_at_go2.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 21:02:02 MET DST

>druga sprawa to czy wogole jest sens kupywac geforca jesli mam agp x1
>amd 500, 130 ramu, va-503+
To zalezy do czego i jaka grafika jest w tej chwili. Jezeli do grania
to nie bo sprzet jest za slaby, chyba ze na przeczekanie i do
starszych gierek.

teraz mam jakas 1 megowa (cos tam mach64) ktora tylko tyle daje ze mam obraz
na monitorze
wiec tak czy siak musze kupic jakas grafike no wedle waszych wskazowek
wychodzi mi na to ze najlepiej bedzie walnac jakas tnt czy cosik bo nowsze
to poprostu nawet nie zagrzeja sie i tylko kase wyzuce w bloto
gram malo i to raczej w starsze gierki (half-life)

czy mozecie polecic jakas konkretna karte do takiej konfiguracji ?

ia, czyli teo