Re: [off topic] FAX - jakosc - pytanie

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 01:09:25 MET DST

> Chodzi mi o to, czy ew. wzrost jakosci jest na tyle duzy,
> aby umozliwilo to skanowanie OCR odebranego faxu?

Jezeli chodzi o jakosc - wszystko zalezy od polaczen, od parametrow
ustawionych na faksie z ktorego nadaja. Spotkalem sie z taka jakoscia, ze
mozna bylo do OCR wrzucic, ale nie liczylbym ze za kazdym razem to sie uda.

> Prosze o pospiech, bo niestety juz za pare godzin musze kupic nowy fax.

22:05 - ja kto za pare godzin??????

Uwazaj zeby nie kupic faxu na zwykly papier, ale nie laserowki, lecz na taka
tasme (jak kalka) - pozniej na tej tasmie zostaje wszystko co otrzymales,
wiec trzeba ja niszczyc (jezeli dane sa poufne), a poza tym ona BARDZO SZYBK
sie zuzywa (jezeli przechodzi 1 wiersz, to tasmy idzie jak na strone).

Generalnie laserowe faxy sa duuuuzo fajniejsze od termicznych chociazby
dlatego, ze drukuja na zwyklym papierze o standardowych wymiarach.
Sa jeszcze atramentowe - jak drukarki.