[off topic] FAX - jakosc - pytanie

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 22:05:17 MET DST

Witam,

Sorry, ze to OFF-Topic, ale jakos nie wiem jakiej innej grupy moglbym
spytac...

Mam bardzo pilne pytanie do kogos, kto choc troche zna sie na faxach...

Czy jakosc faxow odbieranych na tzw. faxie laserowym
jest duzo lepsza od jakosci z faxu zwyklego?
(zakladajac jednak, ze nadawca uzywa faxu zwyklego).

Chodzi mi o to, czy ew. wzrost jakosci jest na tyle duzy,
aby umozliwilo to skanowanie OCR odebranego faxu?

Zwykly kosztuje 3x mniej niz laserowy.

Jesli ktos cos o tym wie, to prosze o wszelkie informacje.
Prosze o pospiech, bo niestety juz za pare godzin musze kupic nowy fax.
(najlepiej na priv: tkobosz_at_mp.pl)

Dzieki za wszelkie informacje!

Pozdrawiam,

Enio