Re: Uwaga na ECS K75SA !!!

Autor: AGorny_at_dns.herbial.pl
Data: Wed 31 Oct 2001 - 21:58:44 MET

> Użytkownik <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7773.000002f8.3bde48a0_at_newsgate.onet.pl...

Ja od siebie dodam, ze kupilem ta plyte jak tylko pojawila sie w PL i jestem z
niej bardzo zadowolony. Dziala mi pod linuxem (jako serwer pracujacy prawie non
stop)... dizla taz u kilku znajomych (w bardzo roznych zastosowaniach) i jak
narazie nie bylo problemow.
Wyjatkowo stabilna i wydajna plyta, w polaczeniu z athlonem + ddr stanowi
podstawe do naprawde mocnych i stabilych systemow.
NIestety, to ze jest tania powoduje, ze czasami sprawia problemy (na szczescie
jeszcze sie z nimi nie spotkalem), ale cos za cos. Jesli w poczatkowej fazie
urzytkowania sprawdza sie, to nie bedzie z nia problemow.

Andrzej.