Re: Czy to prawda ...

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 20:51:39 MET

"ES" <ela_at_skorska.net> wrote in message news:9rpk98$o3$1_at_news.tpi.pl...
> Ale z tego, co slyszalam (od sprzedawcy, ktory sprzedaje nagrywarki Teac),
> nawet 1-krotne nagrywanie daje efekt szumow (?). Czy ktos to moze
> potwierdzic ?

Na mojej LG 8042B (4x4x24) nie wystepuja takie efekty przy dowolnej
predkosci nagrywania. Ani trzaskow, ani szumow nie ma. Co innego, ze jakosc
kopii na CDR oraz CDR-Audio odbiega od jakosci oryginalu. Do uslyszenia
wylacznie na sprzecie audio przyzwoitej klasy. Otoz jest obciety bas oraz
splaszczona glebia sceny. Ale to tematy tylko dla audiofilow, przecietny
sluchacz nie zauwazy roznicy.
Dla scislosci dodam, ze wystarczy podlaczyc kompakt do wzmacniacza zwyklym
interkonektem a nie takim wyzszej klasy (>100zl) a efekt bedzie podobny.
Mowie to, aby uniknac kolejnej polemiki na ten temat, bo nie kazdy to
zrozumiem i bedzie sie upieral przy swoim.

Ale konkretna odpowiedz jest taka, ze zadnych szumow nie ma (uzywam Nero).

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl